January 21, 2011

i am officially someone's wife..weehoo!!

dah basi kot crita ni..tp aku x crita lagi kot ngan korang..yeah,,i am now officially married to Mr. Mohd Tajuddin bin Atin on 12.12.2010..

ramai kot kengkawan aku jeles yg aku kawin awal dr dorang,, tp for me..x de ape yg nak dijeleskan..masing2 dah ade masa dan jodoh yang ditetapkan Allah..tinggal tunggu dan usaha jer kot..tunggu yer kawan2 ku yang dikasihi..

so org kata kalo dah kawin ni.."NEW LIFE NEW CHALLENGE"..stuju kot??..mmg banyak cabaran la bila dah kawin ni..firstly cabaran berdepan dgn keluarga mentua..uisk.mmg mencabar jugak la nak phm n digest sikap drg2 ni..mentua aku ok..cuma mulut laser skit..skit ke..bnyk..hehe..tp mulut lasernye tu akan kluar bila mana ada benda yg dia tgk yg x sptutnya terjadi..so dia x kira tmpt la nak ckp..tp ramai org ckp kat aku..mentua ko tu mulut dia ja cam tu..tp hati baik...bila dgr mcm tu..terubat skit hati..hrap2 apa yg org ckp ni btol la kot.

cabaran ke-2..zuriat@anak@cahayamata..ramai jugak yg bertnya2 smada aku dah mengandung ke x..jwpannya Blomm lagi..tp aku mmg nak ada baby dalam masa terdekat cuz i love baby........
Go to fullsize image
ala tomei2,,muah2..


InsyaAllah, jika ada rezeki tuhan pasti menyerahkan nya dgn kami..

cabaran ke 3...aiya..bnyknyer cabaran..tunggu je la post yang next k..mls nak pkiakk...


p/s: ada tgk x raja lawak smlm??

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

:)

Lilypie Pregnancy tickers