February 21, 2011

Jatuh Cinta lagi..

Dedicated to my hubby,

This song is for u..


Jika ada yang bilang ku lupa kau
Jangan kau dengar...
Jika ada yang bilang ku tak setia
Jangan kau dengar...

Banyak cinta yang datang mendekat,
Ku menolak,...
Semua itu karna ku cinta kau...

Jika ada yang bilang ku tak baik
Jangan kau dengar...
Jika ada yang bilang ku berubah
Jangan kau dengar...

Banyak cinta yang datang mendekat,
Ku menolak,...
Semua itu karna ku cinta kau...
Kau...

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Kutahu kau slalu ingin denganku
Kulakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tau ku cinta kau

Jika kau tak percaya padaku
Sakitnya aku...
Jika kau lebih dengar mereka
Sedih hatiku...

Banyak cinta yang datang mendekat,
Ku menolak,...
Semua itu karna ku cinta kau...
Kau...

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Kutahu kau slalu ingin denganku
Kulakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tau ku cinta kau


Best sgt lagu Bunga Citra Lestari ni...jatuh cinta bila dgr lagu ni.................

4 comments:

  1. cam mana mau create shoutbox tue n msk kn ke blog?/

    ReplyDelete
  2. ko klik jak shoutmix chat widget yg tmpt kaka ni..then dia ada suruh sign up skit..baru ko akan kena bg kod html dia tu..kalo dia suda generate tu kod..ko tmbh la box dkt page element..pilih box html script..baru paste la generated copy yg dia kasi td tu...

    ReplyDelete
  3. dlm page element..ko add new box la..then pilih box jenis apa..

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

:)

Lilypie Pregnancy tickers