August 22, 2011

Berita Gembira bagi korang, berita gembira jugak bagi aku...

Alhamdulillah..

Rasa happy sangat2. Kuasa Allah itu tiada siapa yang dapat menandingi.

Jika YA DIA putuskan maka YA lah jawapannya.

SUBAHANALLAH..ALLAHUAKBAR..

Just want to congratulate my dearest friends officially:
1) Ummi 
2) Mar
3) Lady Mira
4) Myazara

Congrats on your pregnancy~~!!! Alhamdulillah..


O ya, officemate aku pun aku nak congratulate to her because she's also pregnant. She waited for about 7-10 years of Marriage. Bayangkan lah kawan2. Kuasa Allah. Umur dia dah nak msuk 40+, tapi siapalah kita untuk menduga kuasa Allah.

Satu lagi aku nak congratulate tp she's not pregnant, she's already delivering her baby..O..YEAH..Alhamdulillah..Congrats Kak Ain Nazri..Auf' sememangnya comel and adorable..Alhamdulillah.

So untuk kawan2 yang lain, pasti ada sinar untuk kita semua. Jangan Berputus Asa dan Berdoa banyak2 kepada Allah. Sesungguhnya putus asa dan kesedihan itu pasti datang sekali sekala kepada kita kerana itu tanda DIA menguji kita. So, kita mesti usir perasaan itu sejauh-jauhnya. Semestinya doa aku pasti akan mengiringi Doa kalian jugak. Aamiin..Aku doakan korang pulak lepas ni yer..Aamiiinn..

Caayaangg korang smua..~~

6 comments:

  1. amin..........
    insyaallah samapi masanya kita akan menikmati rezeki itu.....amin

    ReplyDelete
  2. thanx tinie!!! walaupun belum termasuk dlm list nama di atas tu, tp insyaAllah termasuk dlm list 'kwn2 yg lain' tu kan. hehehehe ;p

    take care dear!

    ReplyDelete
  3. pnSUSU - Alhamdulillah..InsyaAllah akan smpi wktu itu dear..kita berdoa sm2 yer..

    ReplyDelete
  4. kwazie - Aaminnn..mudah2an lepas ni entry kaka pulak bgtau good news..really wait and hope for that moment.InsyaAllah kak..

    ReplyDelete
  5. sy cume silent reader jer....tp sy kagum dgn semangat uols...sy yakin...ape yg uols dapat adalah berkat usaha dan doa yg tidak putus2...sy jadikan uols sebagai penyuntik semangat bg sy walaupun sy ada seorg bb then second ectopic (sgt frust)...sy tak tau nak cakap aper...tp uols mmg terbaik..dalam doa sy sempat sy selitkan doakan utk geng ttc...tak taulah...coretan uols meninggalkan kesan mendalam buat diri sy...sy yakin Allah bg anugerah di atas berkat kesabaran dan keredhaan uols menempuhi segala cabaran...uols mmg layak di atas usaha dan doa yg tidak pernah jemu dan putus asa dengan Allah..setiap manusia Allah berikan ujian yg berbeza...sesudah kesedihan sudah pasti Allah akan gantikan dengan berita gembira....Alhammdulillah....

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

:)

Lilypie Pregnancy tickers